PRO ÚČETNÍ

Registrujte se ihned!

Na 30 dní zcela zdarma.

599měsíčně

Digitalizujte účetnictví s Eurofakturou – účetnictví v cloudu.

 PREMIUM


Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.

Počet uživatelů

neomezený (zahrnuje 10 uživatelů v ceně)

Balíček PREMIUM je primárně určen pro účetní společnosti, proto jsou uživatelské účty pro účetní již v ceně balíčku. Nezapočítávají se tedy do limitu 10 uživatelů.

Každá vytvořená společnost zahrnuje automaticky jeden uživatelský účet, který se do limitu 10 nepočítá. Do limitu 10 uživatelů se začne započítávat až třetí uživatel v dané společnosti, který je nad rámec již vytvořeného prvního uživatele a účetních uživatelů, např. fakturantka nebo skladník.

Každý dodatečný uživatel je zpoplatněn, od 11 do 20 uživatelských účtů stojí 100 Kč / uživatel + DPH. Každý dodatečný přístup od 21 do 50 uživatelských účtů stojí 75 Kč / uživatel + DPH. Každý dodatečný přístup nad 50 uživatelských účtů stojí 50 Kč / uživatel + DPH.

Omezení

neomezený počet společností

Počet vámi spravovaných společností není limitován.

neomezený adresář

Počet uložených partnerů (zákazníků, dodavatelů nebo zaměstnanců) není limitován.

neomezený počet dokumentů

Počet vložených dokumentů a účetních záznamů není limitován.

Obsah

všechny funkce balíčku STANDARD

Balíček PREMIUM zahrnuje všechny funkce balíčku STANDARD. Jedná se především o tvorbu a přehled všech vystavených a přijatých dokladů. Dále přiznání k DPH, KH a SH, banka, evidence elektronické pošty a další – více zde.

pracovní příkazy, kusovníky

Funkce je vhodná především pro výrobní firmy. V pracovním příkazu lze evidovat objednané produkty a vše potřebné pro jejich výrobu, od materiálu přes pracovní tarify. Vytvořené kusovníky lze přenést na pracovní příkaz.

DHM a DNM, odpisy

Při pořízení dlouhodobého majetku máte k dispozici registr, kde vyplníte vše potřebné, a máte tak podklady pro výpočet odpisů. Odpisy fungují automatizovaně, máte však možnost volby např. nastavení vlastní analytiky při jejich účtování. Eurofaktura umožňuje pouze účetní odpisy, daňové odpisy jsou momentálně ve vývoji.

automatické zasílání upomínek

Eurofaktura nabízí funkci automatického zasílání upomínek, díky kterému není nutné faktury po splatnosti ručně kontrolovat. Mohou být zasílaný e-mailem nebo SMS a je možné nastavit četnost jejich odesílání i text. Upomínky lze odesílat hromadně pro všechny faktury po splatnosti nebo pouze u vybraných zákazníků.

personalistika a mzdy

Tento modul pro vás připravujeme.

elektronická evidence docházky

Naše jednoduchá aplikace do telefonu nebo počítače slouží k zaznamenávání docházky zaměstnanců. Jako zaměstnavatel se tak vyhnete pořizování terminálů a docházkových systémů. Všechny záznamy o odpracovaném čase a absenci se promítají do funkce Personalistika.

A jak vypadá? Můžete vidět zde.

účetní výkazy

Účetní výkazy lze nalézt v modulu Sestavy ve více variantách dle kategorie společnosti. K dispozici jsou Rozvaha a Výkaz zisku a ztráty.

Výkazy se odvíjí z výchozích účetních osnov. Pokud používáte vlastní osnovy, je nutné šablony výkazů na jejich základě upravit.

intrastat

Eurofaktura umožňuje evidovat pohyby zboží v rámci Evropské unie a vykazovat je do systému Intrastat. V případě překročení limitu 12 mil. Kč v rámci 1 roku vzniká povinnost zpracovávat výkazy pro CZ Intrastat každý měsíc.

Pro správné vykazování pohybu zboží v rámci EU je nutné skladové položky doplnit o kód kombinované nomenklatury pro účely Intrastatu.

API rozhraní

Za pomoci webových služeb (API) lze snadno propojit programy třetích stran s Eurofakturou a přenášet mezi nimi data. Může se jednat o e-shopy, elektronické bankovnictví či další online aplikace.

integrace s e-shopem (Shoptet, WooCommerce a další)

Eurofaktura je propojena s několika e-shopy. Data přenášena mezi e-shopem a Eurofakturou jsou objednávky, produkty, zákazníci, stavy na skladu a další. Pokud si nevyberete z nabízených platforem, máte možnost využít náš vlastní online obchod.

vlastní e-shop (online obchod)

Balíček PREMIUM nabízí možnost vlastního e-shopu (online obchodu), který je k dispozici zcela zdarma. Vyhnete se tak počátečním nákladům při tvorbě e-shopu na míru.

Stačí vložit produkty do vašeho uživatelského účtu, provést nastavení obsahu a vzhledu e-shopu. Během pár minut máte k dispozici vlastní e-shop, který můžete sdílet se zákazníky prostřednictvím unikátního odkazu. A jak na to se dozvíte zde.

OCR zpracování dat

OCR je metoda optického rozpoznání znaků (optical character recognition), která digitalizuje tištěné dokumenty. Tato služba je zpoplatněna 5,5 Kč bez DPH za 1 dokument, jelikož je poskytována externím partnerem.

registrace DPH v cizích zemích

V Eurofaktuře máte možnost vystavovat dokumenty i pod cizím DIČ. Pokud máte registraci k DPH v kterémkoliv státě EU, jednoduše vložte příslušné DIČ do programu a vystavujte faktury (vhodné např. při zasílání zboží do EU).

mobilní aplikace pro manažerské reporty

Aplikace poskytuje jednoduchý přehled o hospodaření vaší firmy. Je zde zobrazen např. zůstatek na bankovním účtu, seznam dlužníků, vyfakturované a nezaplacené dodávky a další.

Pro přístup z internetového prohlížeče použijte tento odkaz. Aplikaci Reporty (od E-računi) můžete stáhnout v PlayStore pro OS Android zde.

mobilní aplikace e-archiv

Aplikace E-archiv dokumentů nabízí přehled všech dokladů z účetnictví, od faktur vystavených, přijatých, přes dokumenty zaslané do programu, vše přehledně od A do Z.

Pro přístup z internetového prohlížeče použijte tento odkaz. Aplikaci E-archiv dokumentů (od E-računi) můžete stáhnout zde v PlayStore pro OS Android zde.

Uživatelská podpora

e-mail

Neváhejte se na nás obrátit se zpětnou vazbou, pokud si nevíte rady s konkrétní funkcí nebo máte zájem o online školení! Jsme tu pro vás ve všední dny mezi 8-16 hod na e-mailové adrese info@eurofaktura.cz.

telefon

Neváhejte se na nás obrátit se zpětnou vazbou, pokud si nevíte rady s konkrétní funkcí nebo máte zájem o online školení! Jsme tu pro vás ve všední dny mezi 8-16 hod na tel. čísle +420 515 223 100.

Nejčastější dotazy

Je možné získat slevy?

Samozřejmě, máme pro vás slevy při platbách předem.

Při platbě na:

3 měsíce předem získáváte slevu 5 %,

6 měsíců předem získáváte slevu 10 %,

1 rok předem získáváte slevu 15 %.

Jak se počítají uživatelské účty / uživatelé?

Balíček PREMIUM je omezen 10 uživatelskými účty. Tento balíček je primárně určen pro účetní společnosti. Proto jsou uživatelské účty pro účetní již v ceně balíčku PREMIUM, nezapočítávají se tedy do limitu 10 uživatelů. Počet společností je neomezený. Každá vytvořená společnost zahrnuje automaticky jeden uživatelský účet, který se také do limitu 10 nepočítá.

Příklad: Do společnosti ABC může mít přístup účetní a ředitel společnosti (jako první uživatelský účet nové společnosti) zcela zdarma. V případě vytvoření 3. účtu pro fakturantku, už se tento účet započítává do limitu 10 uživatelů, kteří jsou pořád v ceně balíčku PREMIUM. V případě vytvoření 11. uživatele, už se tento platí viz ceny níže.

Ceny dodatečných uživatelských účtů (nad limit balíčku PREMIUM)

Každý dodatečný přístup od 11 do 20 uživatelských účtů stojí 100 Kč / uživatel + DPH.

Každý dodatečný přístup od 21 do 50 uživatelských účtů stojí 75 Kč / uživatel + DPH.

Každý dodatečný přístup nad 50 uživatelských účtů stojí 50 Kč / uživatel + DPH.

Poplatky nad rámec balíčku?

Snažíme se vytvořit co nejjednodušší cenový koncept, a proto u nás na rozdíl od konkurence neplatíte za fakturaci v cizí měně, v cizím jazyce apod.

Nicméně některé funkce jsou realizovány ve spolupráci s externími partnery, jejichž služby jsou zpoplatněny. Jedná se o OCR zpracování dat (čtení přijatých faktur) a zasílání dokumentů (faktury, upomínky) prostřednictvím SMS.

Cena zpracování dat metodou OCR je 5,5 Kč bez DPH za 1 dokument.

Cena za odeslání 1 SMS je 1 Kč bez DPH, mimo ČR 1,5 Kč bez DPH (je nutné předem nabít kredit). Pokud používáte aplikaci Mobilní fakturace, můžete odesílat faktury přes SMS na základě cen vašeho operátora, bez nutnosti dobíjet kredit.

Jak probíhá fakturace a platby?

Po výběru balíčku PREMIUM je vám zaslána proforma faktura. Je zaslána na vaši e-mailovou adresu v elektronické formě (PDF, link nebo ISDOC formát). Po uhrazení ceny je zaslán daňový doklad k přijaté platbě (faktura). Platbu můžete provést bankovním převodem nebo online kartou.

Je možná úprava vzhledu faktur a dalších dokladů?

Záleží na tom, jaký máte balíček. Pro PREMIUM platí následující:

První úprava šablony dokladů je zdarma. Další úpravy jsou zpoplatněny 849 Kč bez DPH za hodinu.

Zpracování zcela nového vzhledu faktury nebo jiného dokladu (dle vaší předlohy) je zpoplatněno částkou 1 049 Kč bez DPH.

V případě používání upravených nebo vlastních šablon je nutné vědět, že do takto personalizovaných šablon se v budoucnu nepromítnou obecné změny (grafické nebo legislativní) provedené ve výchozích šablonách.

Lze využít i možnosti tvorby vlastních šablon. Návod na to, jak při jejich tvorbě postupovat naleznete zde.

Co se stane, pokud zruším účet, ale chci mít data k dispozici?

V případě zrušení účtu, máte možnost nahlížet do vámi vložených dat v tzv. režimu read-only (pouze pro čtení). Tento režim vám umožní přístup k datům bez možnosti vkládání či změn. Cena read-only režimu je 650 Kč bez DPH na rok. Záleží tedy pouze na vás, jak dlouho potřebujete nahlížet do dokumentů, ať už z hlediska archivace dle zákona nebo vlastních potřeb.

Zajímá vás něco dalšího?

S Eurofakturou spolupracuji již několik let. Rychle reagují na individuální požadavky a moji zpětnou vazbu. A uživatelská podpora? Vždy poradí a vyjde maximálně vstříc!

Eva Antonínová, AME auditorská kancelář

Maximální flexibilita za rozumnou cenu? Taková je naše zkušenost s Eurofakturou. Nic není problém a naše požadavky jsou velmi rychle zapracovávány. Jako účetní firma používáme Eurofakturu jako fakturační systém pro naše klienty, ale do budoucna vidíme další a zajímavější synergie.

Martin Tyšer, Nastejnelodi.cz

Eurofaktura.cz funguje v cloudovém rozhraní, což práci značně ulehčuje. Slečna Brymová je velice příjemná, na školení nám vysvětlila, vše co jsme potřebovali, reaguje včas na telefony i e-maily a ochotně se vším poradí a pomůže. Samotný program je celkem přehledný, ale chybí mu modul Mzdy a pár dalších drobností. Jakmile budou dotaženy tyto nedostatky, které společně řešíme, program by dostal 1*.

Simona Svobodová, Louka s.r.o.