PROČ EUROFAKTURA?

Mrkněte na důvody, proč zvolit právě naše účetnictví v cloudu a zapomenout na klasické účetní softwary!

UŽIVATELÉ


Neomezeně – více uživatelů v jedné firmě, jeden uživatel na více zařízeních zároveň.


Jeden účet lze používat v daný okamžik pouze na jednom zařízení.

CENA


Měsíční či jiné předplatné, součástí ceny za účetní služby.


Značné pořizovací náklady, při roční aktualizaci je vyžadována další platba.

DOSTUPNOST


Kdekoliv, kdykoliv – stačí pouze internet. Použijte jakýkoliv prohlížeč na libovolném počítači, tabletu nebo telefonu. Případně využijte jednu z našich 3 aplikací. Okamžité řešení práce na dálku.


Zakoupená licence se vždy váže na jeden počítač nebo server. Je tedy přístupná, pokud máte k dispozici zařízení s licencí. Není zcela příznivé při okamžité nutnosti přistoupit k programu odkudkoliv.

PŘIZPŮSOBENÍ A FLEXIBILITA


Jsme otevření zpětné vazbě a na jejím základě vyvíjíme nové funkce a upravujeme stávající. Jednoduše si řekněte, co vám chybí!


Dlouholetá tradice a možná strnulost programů. Ne vždy efektivní propojení s moderními technologiemi.

ZÁLOHOVÁNÍ DAT


Data jsou automaticky zálohována nejmodernějšími metodami 24/7. Nefunkční nebo zničený počítač? Použijte jiné zařízení pro okamžitou práci se stejnými daty a tyto nepříjemnosti vyřešte později.


Zálohy jsou tvořeny ručně. Kdy jste naposledy zálohovali účetní program nebo váš počítač? Pokud nemáte spolehlivé a pravidelné zálohování, můžete v případě poruchy nebo odcizení vašeho PC přijít o všechna cenná data. Nehledě na časovou náročnost tvorby záloh.

PŘÍSTUP PRO ÚČETNÍ


Vaše účetní se může přihlásit do vlastního účtu a vidět stejná data v reálném časem. Všechny dotazy, vložená data či očekávaná výše daně mohou být konzultovány ihned a online. Přístup pro účetní je vždy zahrnut v ceně.


Sdílení a předávání dat může být časově i finančně náročné. Export dat z jednoho programu, uložení a přeposlání. Nebo fyzické předávání dokladů přímo účetní. Neplýtvejte časem.

AUTOMATIZACE


Spolupráce se třetími stranami je vítána a téměř vyžadována. Přes API umožňujeme automatický přesun dat bez nutnosti vašeho zásahu.


Velmi omezená možnost automatizace a spolupráce se třetími stranami.

AKTUALIZACE


Aktualizace jsou prováděny 2-4x do měsíce. Pokud je změna daně, opravena chyba v kódu nebo nová funkce – máte vše po ruce. Používáte vždy tu nejaktuálnější verzi.


Aktualizace probíhají omezeně, většinou 1x za rok. Pokud je nová verze nebo proběhlo více legislativních změn, je nutné si zakoupit novou aktuálnější verzi.

BEZPEČNOST


Bezpečnost dat uložených v cloudu obstaráváme my skrze moderní a preventivní opatření a nástroje. Vaše starost je si pouze hlídat své heslo. Navíc máte možnost jednoduše měnit práva uživatelů, bez nutnosti mít IT pracovníka po ruce.


Zcela ve Vašich rukou je kompletní ochrana počítače a přihlašovacích údajů, také pravidelná údržba serverů.

Ještě váháte nebo máte dotazy? Ozvěte se nám, dáme si online meeting a vše společně probereme!

Zkoušíte i jiné online aplikace pro vedení účetnictví a fakturaci? Porovnání cloudových aplikací a Eurofaktury naleznete zde.