CENÍK

Co získáte registrací? Balíček PREMIUM na 30 dní zdarma! Objevte Eurofakturu v plné síle.

Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.

 ZDARMA


0

Počet uživatelů

 1


Omezení

 1 společnost

 až 10 zákazníků v adresáři

 až 100 dokumentů / měsíc


Obsah

faktury a nabídky

evidence úhrad faktur

evidence zásob

základní reporty na úvodní stránce

podpora EET / generování QR kódů

 mobilní aplikace pro vystavování faktur


Uživatelská podpora

 e-mail


 STANDARD


299měsíčně

Počet uživatelů

 Do 3


Omezení

 1 společnost

 neomezený adresář

 neomezený počet dokumentů


Obsah

 všechny funkce balíčku ZDARMA

fakturace, opravné a zálohové daňové doklady

 přijaté faktury, opravné a zálohové daňové doklady

 přiznání k DPH (KH, SH)

 pokladna a banka, import bankovních výpisů, export platebních příkazů

 docházka, pracovní výkazy

 objednávky a sklady

 přehledy, grafy a reporty

 evidence elektronické pošty

 vedení účetnictví / daňové evidence


Uživatelská podpora

 e-mail

 telefon


599měsíčně

Počet uživatelů

neomezený (zahrnuje 10 uživatelů v ceně)


Omezení

 neomezený počet společností

 neomezený adresář

 neomezený počet dokumentů


Obsah

všechny funkce balíčku STANDARD

 pracovní příkazy, kusovníky

 automatické zasílání upomínek

 DHM a DNM, odpisy

 personalistika a mzdy JIŽ BRZY

 elektronická evidence docházky

 účetní výkazy

 intrastat

 API rozhraní

 integrace s e-shopem (Shoptet, WooCommerce a další)

vlastní e-shop (online obchod)

 OCR zpracování dat

 mobilní aplikace pro manažerské reporty

 mobilní aplikace e-archiv

 registrace DPH v cizích zemích


Uživatelská podpora

 e-mail

 telefon


Nejčastější dotazy

Jaký balíček mám k dispozici ihned po registraci?

Po vyplnění registračního formuláře a prvním přihlášení máte ihned k dispozici balíček PREMIUM na dobu 1 kalendářního měsíce. Je to náš nejvyšší balíček a máte tedy k testování všechny dostupné funkce. Po uplynutí zkušební doby (1 měsíc), je Váš účet změněn na variantu ZDARMA. Funkce balíčku ZDARMA jsou vám k dispozici na neomezenou dobu zcela bezplatně. Pokud si přejete využívat jeden z placených balíčků, je nutné nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

Je možné získat slevy?

Samozřejmě, máme pro vás slevy při platbách předem.

Při platbě na:

3 měsíce předem získáváte slevu 5 %,

6 měsíců předem získáváte slevu 10 %,

1 rok předem získáváte slevu 15 %.

Pokud vám nevyhovuje ani jeden z nabízených balíčků, ozvěte se nám a společně vymyslíme řešení.

Jak se počítají uživatelské účty / uživatelé?

Uživatelské účty jsou omezeny dle konkrétního balíčku (viz výše).

ZDARMA – zde můžete mít pouze jeden uživatelský účet pro jednu vytvořenou společnost.

STANDARD – tři uživatelé v rámci jedné společnosti. Můžete vytvořit přístup sobě a dalším 2 lidem, kterým chcete zpřístupnit určitou část vašich dat. Může to být fakturantka, skladník nebo kdokoliv další. V případě potřeby více než 3 uživatelských účtů, je příplatek za každý další dodatečný účet (viz ceny níže)

PREMIUM – je omezen 10 uživatelskými účty (každý další je zpoplatněn – viz níže). Tento balíček je primárně určen pro účetní společnosti. Proto jsou uživatelské účty pro účetní již v ceně balíčku PREMIUM, nezapočítávají se tedy do limitu 10 uživatelů. Počet společností je neomezený. Každá vytvořená společnost zahrnuje automaticky jeden uživatelský účet, který se také do limitu 10 nepočítá.

Příklad: Do společnosti ABC může mít přístup účetní a ředitel společnosti (jako první uživatelský účet nové společnosti) zcela zdarma. V případě vytvoření 3. účtu pro fakturantku, už se tento účet započítává do limitu 10 uživatelů, kteří jsou pořád v ceně balíčku PREMIUM. V případě vytvoření 11. uživatele, už se tento platí viz ceny níže.

Ceny dodatečných uživatelských účtů (nad limit dle balíčku STANDARD nebo PREMIUM):

Každý dodatečný přístup pro STANDARD od 4 do 20 uživatelských účtů stojí 100 Kč / uživatel + DPH.

Každý dodatečný přístup pro PREMIUM od 11 do 20 uživatelských účtů stojí 100 Kč / uživatel + DPH.

Každý dodatečný přístup od 21 do 50 uživatelských účtů stojí 75 Kč / uživatel + DPH.

Každý dodatečný přístup nad 50 uživatelských účtů stojí 50 Kč / uživatel + DPH.

Poplatky nad rámec nabízených balíčků?

Snažíme se vytvořit co nejjednodušší cenový koncept, a proto u nás na rozdíl od konkurence neplatíte za fakturaci v cizí měně, v cizím jazyce apod.

Nicméně některé funkce jsou realizovány ve spolupráci s externími partnery, jejichž služby jsou zpoplatněny. Jedná se o OCR zpracování dat (čtení přijatých faktur) a zasílání dokumentů (faktury, upomínky) prostřednictvím SMS.

Cena zpracování dat metodou OCR je 5,5 Kč bez DPH za 1 dokument.

Cena za odeslání 1 SMS je 1 Kč bez DPH, mimo ČR 1,5 Kč bez DPH (je nutné předem nabít kredit). Pokud používáte aplikaci Mobilní fakturace, můžete odesílat faktury přes SMS na základě cen vašeho operátora, bez nutnosti dobíjet kredit.

Jak probíhá fakturace a platby vybraného balíčku?

Na základě výběru balíčku STANDARD nebo PREMIUM je vám zaslána proforma faktura. Je zaslána na vaši e-mailovou adresu v elektronické formě (PDF, link nebo ISDOC formát). Po uhrazení ceny je zaslán daňový doklad k přijaté platbě (faktura). Platbu můžete provést bankovním převodem nebo kartou.

Je možná úprava vzhledu faktur a dalších dokladů?

Záleží na tom, jaký máte balíček.

ZDARMA – základní úpravy v rámci všech balíčků lze provést pomocí přidání loga či textu do dokumentu v sekci Nastavení společnosti – Nastavení vzhledu dokladů – více zde.

STANDARD a PREMIUM – první úprava šablony dokladů je zdarma. Další úpravy jsou zpoplatněny 849 Kč bez DPH za hodinu.

Zpracování zcela nového vzhledu faktury nebo jiného dokladu (dle vaší předlohy) je zpoplatněno částkou 1 049 Kč bez DPH.

V případě používání upravených nebo vlastních šablon je nutné vědět, že do takto personalizovaných šablon se v budoucnu nepromítnou obecné změny (grafické nebo legislativní) provedené ve výchozích šablonách.

V rámci balíčků STANDARD a PREMIUM lze využít i možnosti tvorby vlastních šablon. Návod na to, jak při jejich tvorbě postupovat naleznete zde.

Co se stane, pokud zruším účet, ale chci mít data k dispozici?

V případě zrušení účtu, máte možnost nahlížet do vámi vložených dat v tzv. režimu read-only (pouze pro čtení). Tento režim vám umožní přístup k datům bez možnosti vkládání či změn. Cena read-only režimu je 650 Kč bez DPH na rok. Záleží tedy pouze na vás, jak dlouho potřebujete nahlížet do dokumentů, ať už z hlediska archivace dle zákona nebo vlastních potřeb.

Zajímá vás něco dalšího? Ozvěte se nám! Jsme pro vás k dispozici na e-mailu, telefonu i vzdáleně přes TeamViewera.