Co vznikne propojením ERP systému pro vedení účetnictví s jedničkou na trhu mezi e-shopy? Odpovědí je hned několik – objednávky z e-shopu můžete ihned zpracovat v účetnictví, odpadne nutnost importu a exportu a na manuální přepis budete také moct konečně zapomenout. Chcete vědět, jak propojení Eurofaktury a Shoptetu funguje? Pak je tento článek přesně pro vás.

Jak vypadá propojení online účetnictví s vašim e-shopem v praxi? Během pár sekund máte hotovo!

Nejprve je třeba nainstalovat doplněk Eurofaktura v Shoptetu. Veškeré nainstalované doplňky najdete v záložce Propojení. Po dokončení instalace doplňku můžete váš e-shop propojit s již existujícím účtem v Eurofaktuře, nebo si jednoduše vytvořit nový.

1. Propojení s existujícím účtem
Budete přesměrováni na web Eurofaktury, kde se přihlásíte do vašeho účtu. Propojení s Shoptetem je již aktivní, žádná instalace není nutná. Parametry propojení si můžete zkontrolovat nebo je upravit v menu Nastavení – Nastavení společnosti – E-shop – synchronizace.

2. Registrace nového účtu
Pokud ještě účet v Eurofaktuře nemáte, budete přesměrování na registrační formulář, kde budou již některé údaje z vašeho Shoptet účtu předvyplněny. Doplníte tedy jen uživatelské jméno a heslo. Po dokončení registrace se ihned přihlásíte do vašeho účtu v Eurofaktuře. Propojení s Shoptetem je již aktivní. Stejně jako v prvním kroku si můžete parametry propojení zkontrolovat nebo upravit, a to je vše.

Co dělat, když propojení potřebujete přerušit, nebo zrušit?

V případě, že chcete přerušit činnost e-shopu, nepotřebujete přenášet objednávky do Eurofaktury nebo máte jakýkoliv důvod k dočasnému přerušení propojení, stačí synchronizaci e-shopu vypnout. Jednoduše přes uživatelský účet v Eurofaktuře v Nastavení – Nastavení společnosti – E-shop – synchronizace , kde tlačítkem Vypnout synchronizaci znemožníte přenos dat.

Pro úplné ukončení synchronizace, stačí odinstalovat doplněk Eurofaktura z vašeho e-shopu.

Jednoduché, že? Svět e-commerce na vás čeká! 🙂

Leave a Reply