Co vznikne propojením ERP systému pro vedení účetnictví s jedničkou na trhu mezi e-shopy? Odpovědí je hned několik – objednávky z e-shopu můžete ihned zpracovat v účetnictví, odpadne nutnost importu a exportu a na manuální přepis budete také moct konečně zapomenout. Chcete vědět, jak propojení Eurofaktury a Shoptetu funguje? Pak je tento článek přesně pro vás.

Jak vypadá propojení online účetnictví s vašim e-shopem v praxi? Během pár sekund máte hotovo!

Nejprve je třeba nainstalovat doplněk Eurofaktura v Shoptetu. Veškeré nainstalované doplňky najdete v záložce Propojení. Po dokončení instalace doplňku můžete váš e-shop propojit s již existujícím účtem v Eurofaktuře, nebo si jednoduše vytvořit nový.

1. Propojení s existujícím účtem
Budete přesměrováni na web Eurofaktury, kde se přihlásíte do vašeho účtu. Propojení s Shoptetem je již aktivní, žádná instalace není nutná. Parametry propojení si můžete zkontrolovat nebo je upravit v menu Nastavení – Nastavení společnosti – E-shop – synchronizace.

2. Registrace nového účtu
Pokud ještě účet v Eurofaktuře nemáte, budete přesměrování na registrační formulář, kde budou již některé údaje z vašeho Shoptet účtu předvyplněny. Doplníte tedy jen uživatelské jméno a heslo. Po dokončení registrace se ihned přihlásíte do vašeho účtu v Eurofaktuře. Propojení s Shoptetem je již aktivní. Stejně jako v prvním kroku si můžete parametry propojení zkontrolovat nebo upravit, a to je vše.

Co dělat, když propojení potřebujete přerušit, nebo zrušit?

V případě, že chcete přerušit činnost e-shopu, nepotřebujete přenášet objednávky do Eurofaktury nebo máte jakýkoliv důvod k dočasnému přerušení propojení, stačí synchronizaci e-shopu vypnout. Jednoduše přes uživatelský účet v Eurofaktuře v Nastavení – Nastavení společnosti – E-shop – synchronizace , kde tlačítkem Vypnout synchronizaci znemožníte přenos dat.

Pro úplné ukončení synchronizace, stačí odinstalovat doplněk Eurofaktura z vašeho e-shopu.

Jednoduché, že? Svět e-commerce na vás čeká! 🙂

4 Replies to “Skvělá zpráva pro majitele e-shopu! Eurofaktura a Shoptet spojují síly”
  1. Dobry den,

    mame Microsoft Dynamics NAV a bezime na shoptetu. Veskere zakazniky do NAV zapisujeme rucne a faktury vystavujeme tam. Lze nejakym zpusobem faktury ktere vzniknou pri praci s Vasi aplikaci jednoduse importovat do Microsoft NAV?

    Diky za reakci.

    O

    • Dobrý den, omlouvám se za pozdní reakci. Nicméně pokud je Váš dotaz stále aktuální, ráda Vám pomohu s Vaší situací.
      V současnosti exportujeme objednávky z Shoptetu (plánujeme přesun i samotných faktur do Eurofaktury), ze kterých následně uživatel vytváří vystavené faktury a dále je zpracovává v Eurofaktuře (zaúčtování, DPH přiznání, párování s bankou a další). Pokud byste chtěli u nás vytvořené faktury exportovat do systému Microsoft Dynamics NAV, je to možné. Pro toto propojení samozřejmě potřebujeme více informací o systému, který používáte a jaké druhy dat je schopen příjimat.
      Pro více dotazů se prosím obraťte na info@eurofaktura.cz, případně telefonicky na +420 515 223 100.
      Děkuji a přeji Vám krásný den.

      Nikola Brymová,
      uživatelská podpora

  2. Dobrý den,
    jsem zákazníkem Shoptet a chtěl byvh se zeptat na upřesnění nabídky.

    Jsme malý eshop, aktuálně plátce DPH, s předpokladem 70 – 100 obědnávek měsíčně. Nákup zásob cca 5x za 2měsíce.
    – nákupy i z Německa s platbou v hotovosti
    – nákupy z Číny (Aliexpress, Alibaba)
    – reklama Adwords, Facebook

    Spolu celkem přibližně 150 pohybů na účtu měsíčně.

    Můžete mi říct, jesli zpracovávate komplet agendu – daňová evidence, kontrolní hlášení, přiznání k DPH atd. samy nebo fungujete jako účetní software (na styl Pohoda).

    Děkuji.

    Budu se těšit ana nabídku.

    Milan Lajčin

    • Dobrý den, omlouvám se za pozdní reakci. Nicméně pokud je Váš dotaz stále aktuální, ráda Vám pomohu.
      Naše společnost poskytuje online ekonomický a fakturační systém, nikoliv samotné účetní služby. Ale mohu Vám doporučit námi osvědčené účetní firmy, které mají zkušenost s naším program (proto Vám i usnadní práci s komunikací a předáváním dat). Jejich seznam naleznete zde – https://eurofaktura.cz/czfaktura/hledate-ucetni/.

      V případě dalších dotazů se obraťte na info@eurofaktura.cz nebo telefonicky na +420 515 223 100.
      Děkuji a přeji hezký den.

      Nikola Brymová,
      uživatelská podpora

Leave a Reply